htc one
اخبارموبایل
پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, :: 12:27 :: نويسنده : علی شادزی

اچ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند.

 

 

 

 

در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود است.

 

 

 

مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا از تمامی جوانب آن را بررسی کنیم.

 

 

طراحی و راحتی در دست

 

طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.

 

 

گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است.

 

 

 

در قسمت جلوي گوشي صفحه نمايش ٤.٧ اينچي با كيفيت فول اچ دي خودنمايي می‌کند، در بالا و پايين اين صفحه نمايش اسپيكرها قرار دارند كه صداي فوق‌العاده اي را به همراه دارند. در زير صفحه نمايش همان‌طور كه گفتيم يكي از اسپيكرها قرار دارد كه ميكروفون گوشي نيز در اين اسپيكر جاي گرفته است، همچنين در اين قسمت دو كليد لمسي يكي بازگشت به عقب و دیگری دكمه هوم قرار دارند كه در وسط اين دو دكمه آرم اچ تي سي قرار گرفته است دکمه هوم علاوه بر بازگرداندن شما به صفحه اصلی وظیف دیگری نیز دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی این دکمه تسک منیجر گوشی که بسیار ساده است فعال خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • man o to
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبارموبایل و آدرس askmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 12265
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1